ВЯРА

ВЯРА

Ето — аз дишам,

работя,

живея

и стихове пиша

(тъй както умея).

С живота под вежди

се гледаме строго

и боря се с него,

доколкото мога.

 

С живота сме в разпра,

но ти не разбирай,

че мразя живота.

Напротив, напротив! —

Дори да умирам,

живота със грубите

лапи челични

аз пак ще обичам!

Аз пак ще обичам!

 

Да кажем, сега ми окачат

въжето

и питат:

„Как, искаш ли час да живееш?“

Веднага ще кресна:

„Свалете!

Свалете!

По-скоро свалете

въжето, злодеи!“

 

За него — Живота —

направил бих всичко. —

Летял бих

със пробна машина в небето,

бих влезнал във взривна

ракета, самичък,

бих търсил

в простора

далечна

планета.

 

Но все пак ще чувствам

приятния гъдел,

да гледам как

горе

небето синее.

Все пак ще чувствам

приятния гъдел,

че още живея,

че още ще бъда.

 

Но ето, да кажем,

вий вземете, колко? —

пшеничено зърно

от моята вера,

бих ревнал тогава,

бих ревнал от болка

като ранена

в сърцето пантера.

 

Какво ще остане

от мене тогава? —

Миг след грабежа

ще бъда разнищен.

И още по-ясно,

и още по-право —

миг след грабежа

ще бъда аз нищо.

 

Може би искате

да я сразите

моята вяра

във дните честити,

моята вяра,

че утре ще бъде

живота по-хубав,

живота по-мъдър?

 

А как ще щурмувате, моля?

С куршуми?

Не! Неуместно!

Ресто! — Не струва! —

Тя е бронирана

здраво в гърдите

и бронебойни патрони

за нея

няма открити!

Няма открити!

399 коментара към “ВЯРА”

  1. What this high school senior wants adults to know about classroom phone bans
    связаться с юристом
    sberbisnesonline ru
    сбербанк лигал
    сайт бизнес юрист
    online юрист
    обращение в сбербанк через интернет
    консультация с юристом онлайн
    консультация юриста сбербанка
    sberbankis ru
    судир сбербанк

    When my friends and I walked into homeroom on the first day of school this year, my teacher told all of us to put our phones in a black plastic box on an old desk by the classroom door.

    Handing over our phones during class is an official school policy, and my teachers always make this announcement at the beginning of the school year. But teachers would usually forget about the box by third period on the first day, never to be mentioned again by the second day of school. This year, however, the policy stuck that entire first day — and every day since.
    I asked my Latin teacher why the school was suddenly getting so strict on phones. It turns out that over the summer most of the teachers had read social psychologist Jonathan Haidt’s book “The Anxious Generation: How the Great Rewiring of Childhood Is Causing an Epidemic of Mental Illness.”

    Haidt, the Thomas Cooley Professor of Ehtical Leadership at New York University Stern School of Business, argues that a phone-based childhood leads to mentally unhealthy kids who are unprepared for life and, in my Latin teacher’s words, it “really freaked us out.” Teachers were serious about taking our phones now.

    It’s not just causing trouble at my school. Some 72% of public high school teachers in the United States say that cell phone distraction among their students is a major problem, according to a study published by the Pew Research Center in April. In high schools that already have cell phone policies, 60% of teachers say that the policies are very or somewhat difficult to enforce, the same study reported.

    Several states have passed laws attempting to restrict cell phone use in schools, and California Gov. Gavin Newsom recently signed legislation requiring school districts to regulate cell phone use. At least seven of the 20 largest school districts in the nation have either banned phones during the school day or plan to do so.

  2. Накрутка поведенческих факторов
    накрутка поведенческих факторов без заданий
    Если ты когда-нибудь задумывался, почему твой сайт где-то на задворках Яндекса, а не сияет на первой странице, то ты по адресу. Сегодня мы разберемся, как раскрутить сайт в Яндексе, чем SEO для Яндекса отличается от Google, и что за загадочные поведенческие факторы все обсуждают. Поехали!
    Чем SEO для Яндекса отличается от Google?
    Давай начнем с того, что Яндекс и Google — это как два разных мира со своими правилами игры. Представь, что это как играть в футбол и в американский футбол: мяч вроде есть, но правила разные.

    1. Региональность
    Яндекс очень любит локальный контент. Если ты в Новосибирске, то Яндекс покажет тебе сайты из Новосибирска.
    Google более глобален и не так сильно зациклен на региональности.
    2. Поведенческие факторы
    Яндекс обращает внимание на то, как пользователи взаимодействуют с твоим сайтом: сколько времени проводят, сколько страниц просматривают и т.д.
    Google тоже смотрит на это, но не настолько фанатично.
    3. Ссылочное ранжирование
    Яндекс более скептически относится к количеству ссылок и больше ценит их качество.
    Google любит, когда на тебя ссылаются все и вся, но тоже ценит качество.
    4. Анализ контента
    Яндекс уделяет больше внимания морфологии русского языка и лучше понимает сложные конструкции.
    Google может иногда «спотыкаться» на наших падежах и склонениях.
    Что такое поведенческие факторы?
    А теперь к загадочным поведенческим факторам. Это как твой сайт ведет себя на первом свидании с пользователем. Если все круто — будет второе свидание (и хорошие позиции в выдаче).

    Основные поведенческие факторы:
    Время на сайте: сколько пользователь тусит на твоем сайте.
    Глубина просмотра: сколько страниц он посмотрел.
    Показатель отказов: ушел ли он сразу или задержался.
    Возвраты на сайт: возвращаются ли пользователи снова.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *